آشفتگی بازار و آشفتگی های تکنولوژیکی رابطه متقابل میان سرمایه گذاران و تمایل به مدیریت بازاریابی مؤثر در کوتاه مدت و همچنین تاثیراین نوع مدیریت بازاریابی بر ارزش شرکت در آینده را می سنجند.این تحقیق با هدف بررسی تاثیر سرمایه گذاری و آشفتگی های سرمایه گذاری و محیطی بر مدیریت بازاریابی و عملکرد شرکت انجام شد.روش تحقیق اط نظر ماهیت، توصیفی-تحلیل از نوع پیمایشی است و از نظر هدف، کاربردی میباشد.نمونه اماری در زمان پژوهش، 80 نفر از مدیران، کارشناسان بازاریابی و مالی شرکتهای تولیدی در شهر سمنان برآورد شدند.ابزار پردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد مدیریت بازاریابی موثر چانگ و لو(2017)  میباشد.پس از جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه، اطلاعات به دست آمده با استفاده از نرم افزارآماری SPSS  و نرم افزار معادلات ساختاری pls مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد

 

قیمت : 45000 تومان

پنج فصل پایان نامه WORD

امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزارتومان ظرف 24 ساعت الی 48 ساعت وجود دارد.

 پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).

6037997428101654 بانک ملی


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها