آنچه شرکتهای اجتماعی را از شرکتهای دیگر متمایز می کند تقدم منافع اجتماعی است. این پژوهش باهدف بررسی رابطه بین ابعاد نوآوری در خدمت و محصول با کارآفرینی اجتماعی در شرکت مس ایران انجام شد. این پژوهش از حیث هدف کاربردی است. از این لحاظ که به بررسی ابعاد موضوع، در یک زمان و مکان خاص و توصیف شرایط می پردازد، در حوزه پژوهش های توصیفی قرار می گیرد.نمونه آماری تحقیق، 60 نفر از مدیران و معاونین و کارشناسان شرکت مورد مطالعه میباشند.برای جمع آوری داده های میدانی از ابزار پرسشنامه 40 سوالی استاندارد دیستانونت و دیگران،2017 استفاده شد. پس از جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه، اطلاعات به دست آمده با استفاده از نرم افزارآماری SPSS  و نرم افزار معادلات ساختاری pls مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان داد

 

قیمت : 38000 تومان

پنج فصل پایان نامه WORD

امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزارتومان ظرف 24 ساعت الی 48 ساعت وجود دارد.

 پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).

6037997428101654 بانک ملی


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها