تحقیق حاضر در پی یافتن تاثیر متقابل مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت سنگ آهن بافق چگونه است. این پژوهش از نوع تحقیقات توصیفی کاربردی و از آنجایی که ویژگیهای جامعه مورد مطالعه را از طریق پیمایش ارزیابی می نماید، یک تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است .نمونه آماری این تحقیق، شامل 260 نفر از مدیران و کارکنان بخشهای مختلف شرکت سنگ آهن بافق است. در این پژوهش از پرسشنامه‌ای حاوی60 سوال برای گرد آوری داده های مورد نیاز استفاده شد که سوالات آن برگرفته ازپرسشنامه های استاندارد  اریک سلدین و فان اولگر (2007) ،پرسشنامه استاندارد کابانیس (1995) ،پرسشنامه استاندارد مولونکوپف و داپریان (2005) ،پرسشنامه استاندارد کلوس ، سوینک و نایر (2005) و نایت و کیم (2007) ،حاجت (2002) ،کوازی (2002) بود.پس از جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه، اطلاعات به دست آمده با استفاده از نرم افزارآماری SPSS  و نرم افزار معادلات ساختاری pls مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان داد ..همه متغیرهای تشریح شده و ارتباطات مابین آنها بصورت مستقیم است که با تقویت و بهینه شدن هر یک از انها متقابلا متغیر دیگر بهبود می ‌یابد. به هر حال نتایج بدست آمده نشانگر این است که در شرکت سنگ آهن بافق مدیریت زنجیره تامین در ابعاد مختلف بر مدیریت ارتباط با مشتری اثر گذار ایت و این تاثیرات مثبت و بهبود دهنده است.

 

قیمت : 45000تومان

پایان نامه WORD

امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان  وجود دارد.

 پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).

6037997428101654 بانک ملی


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها