در فضای فرهنگی کشور، پرداخت مالیات یک ارزش تلقی نمی شود و برعکس فرار مالیاتی مورد تشویق و تمجید قرار میگیرد.درآمدهای مالیاتی، در ایران به دالایل فراوانی از جمله عدم تمکین مودیان مالیاتی از جایگاه بالایی برخوردار نیست.به همین منظور تحقیق حاضر با هدف اثر گذاری فعالیتهای تبلیغاتی بر خوداظهاری مالیاتی مودیان مالیاتی انجام شد. این پژوهش از حیث هدف کاربردی است و به لحاظ شیوه گردآوری اطلاعات توصیفی مبتنی بر روش همبستگی می باشد نمونه آماری مورد پژوهش را 384 نفر از مودیان مالیاتی گروه اول تا سوم استان     تشکیل داده اند.ابزار تحقیق پرسشنامه استاندارد تبلیغات سلیمانی و همکاران(1390) و همچنین پرسشنامه محقق ساخته خوداظهاری مالیاتی میباشد.برای تجزیه و تحلیل از آزمونهای توصیفی و استنباطی در نرم افزار spss بهره گرفته شد.نتایج تحقیق نشان داد .لذاضرورت اصلاح قوانین، فرآیندها و روشهای اجرایی و فاصله گرفتن از مدیریت سنتی، وم ایجاد بسترهای فرهنگی مناسب از طرف سازمان متولی بحث مالیات را بیش از پیش خاطرنشان میکند.

 

 

قیمت : 45000 تومان

پایان نامه WORD

امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان  وجود دارد.

 پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).

6037997428101654 بانک ملی


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها